سعید بهشتی
آخرین بهروزرسانی: ۱۰ شهریور ۱۴۰۳
مدرک تحصیلی: دکتری فلسفه تعلیم و تربیت اسلامی
رتبه علمی: استاد تمام
سمتها
بخشها | سمت |
---|---|
فلسفه تعلیم و تربیت اسلامی |
|
فعالیتها
-
تبیین مبانی فلسفی رویکرد تکلیف محور مبتنی بر آموزه های قرآنی به منظور ارائه الگوی تربیت تکلیف محور در دوره نوجوانی
-استاد راهنما
-
تدوین الگوی آموزش تفکر در دوره ابتدایی و کتاب راهنمایی معلم آن بر مبنای منطق صدرایی
-استاد راهنما
-
فلسفه تربیت اخلاقی با تاکید بر آثار تفسیری صدرالمتالهین
-استاد راهنما
-
تدوین الگوی مطلوب جهت تربیت دینی کودک براساس اندیشه تربیتی ابن سینا
-استاد راهنما
-
تدوین الگوی فلسفه تعلیم و تربیت اسلامی بر مبنای نظام وجود شناختی معرفت در حکمت متعالیه
-استاد راهنما
-
فلسفه تربیت مدنی در اندیشه فارابی
-استاد راهنما
-
بررسی دیدگاه سید حسین نصر در باب اخلاق به منظور تدوین الگوی تربیت اخلاقی مطلوب
-استاد راهنما
-
خود حقیقی انسان از منظر قرآن کریم
-استاد راهنما
-
دلالت های تربیتی انسان شناسی قرآنی بر تعلیم و تربیت رده سنی ۷ - ۱۴ سال
-استاد راهنما
-
تدوین الگوی تربیت اخلاقی برای مربیان بر اساس فلسفه اخلاق نبوی در قرآن کریم
-استاد راهنما
-
مبانی فلسفی تربیت معنوی در تحقق دانشگاه تمدن ساز اسلامی در آثار امامین انقلاب اسلامی
-استاد راهنما
-
فلسفه خوش نویسی اسلامی و دلالت های آن در تربیت زیبایی شناختی
-استاد راهنما
-
تبیین راهبردهای تربیتی #یش گیرانه در تربیت دینی کودکان از دیدگاه نهج البلاغه
-استاد راهنما
-
تبیین فلسفی چگونگی شکل گیری عمل صالح بر مبنای ایمان از نظرگاه علامه طباطبایی (ره) به منظورتدوین چارچوب نظری تربیت دینی
-استاد راهنما
-
فلسفه تربیت سیاسی از دیدگاه آیت الله خامنه ای
-استاد راهنما
-
فلسفه تربیت اجتماعی از دیدگاه ایت الله مصباح یزدی (ه)
-استاد راهنما
-
تبیین نظام تربیت اخلاقی کودک بر اساس دیدگاه های آیت الله احمد بهشتی به منظور تدوین چترچوب نظری
-استاد راهنما
-
تحلیل و نقد زیرساخت های فلسفی و دیدگاه های تربیتی لیبرالیسم براساس آرای شهید مطهری
-استاد راهنما
-
مبانی فلسفی و روش های تعالی بخش تفکر انسان، در نظریه عقلانیت وحیانی علامه جئادی آملی
-استاد راهنما
-
تحلیل و تبیین مبانی اهداف ، اصول و روش های تربیت زیبایی شناختی بر اساس آموزه های زیبایی شناختی قرآن کریم
-استاد راهنما
-
تبیین نظریه تربیتی بازسازی اجتماعی و نقد آن از دیدگاه علامه محمدتقی مصباح یزدی
-استاد راهنما
-
تبیین فلسفه تربیتی عدالت پرور در نهج البلاغه
-استاد راهنما
-
بررسی تحلیلی مبانی فلسفی و مدلولهای تربیتی قصص قرآنی
-استاد راهنما
-
تبیین نقش شاکله در عمل انسان و دلالتهای تربیتی ان از منظر قران کریم
-استاد راهنما
-
مبانی و اصول تربیت دختران در قرآن با تاکیدبر دیدگاه تفسیری - فلسفی آیت الله جوادی آملی
-استاد راهنما
-
مبانی واصول تربیتی دختران درقران باتاکیدبردیدگاه تقسیری -فلسفی ایه اله جوادی املی
-استاد راهنما
-
تربیت توحیدبنیان براساس دیدگاه های خداشناختی حکمت متعالیه صدرایی
-استاد راهنما
-
تبیین مبانی فلسفی تربیت دینی در قصه های پیامبران در قرآن کریم به منظور تدوین چارچوب نظری و استنتاج دلالت های تربیتی آن
-استاد راهنما
-
تحلیل رویکرد یاددهی _ یادگیری بازی وارسازی برای هویت بخشی به نوجوانان و نقد آن براساس فلسفه تعلیم و تربیت اسلامی
-استاد راهنما
-
طراحی و اعتباریابی الگوی آموزش مفاهیم اخلاقی به کودکان بر اساس دیدگاه های آیت الله جوادی آملی
-استاد مشاور
-
تبیین مبانی انسان شناختی علامه حسن زاده آملی جهت ارائه الگوی تربیت اجتماعی در نوجوانان
-استاد مشاور
-
صلاحیتهای حرفه معلمی با رویکرد تربیت دینی در سه سال اول دوره ابتدایی
-استاد مشاور
-
واکاوی معنای فهم در دیدگاه گادامر به منظور ارائه مدل مفهومی در راهبردهای یاددهی یادگیری
-استاد مشاور
-
مبانی معرفت شناختی و زوایای تربیتی روش گفتگو در قرآن کریم
-استاد مشاور
-
بررسی کارکرد تربیتی خانواده از منظر قرآن کریم
-استاد مشاور
-
مبانی فلسفی تربیت زبانی در قرآن کریم به منظور ارائه الگویی در تعلیم و تربیت رسمی
-استاد مشاور
-
تبیین رویکرد ادب محور در آیات و روایات به منظور ارائه راهکارهایی برای پرورش آن(ادب)
-استاد مشاور
-
فلسفه تربیت حقوقی براساس رساله حقوق امام سجاد علیه السلام
-استاد مشاور
-
تبیین مصرف و مبانی فلسفی مصرف از دیدگاه آیت الله جوادی آملی و دلالت های تربیتی آن
-استاد مشاور
-
بررسی نقش زن و مرد در تحکیم خانواده ازمنظر قرآن
-استاد مشاور
-
تبیین رویکرد مسجد محوردر آیات و روایات به منظور راهکارهایی برای تربیت اجتماعی نوجوانان
-استاد داور
-
تدوین الگوی مفهومی آموزش پیشگیری از هرزه نگاری بر اساس تفسیر آیات قرآن کریم
-استاد داور
-
تبیین مبانی معرفت شناسی ممثبت اندیشی در متون اسلامی و دلالت های تربیتی آن
-استاد داور
-
جایگاه مسئولیت بر تربیت اخلاقی از دیدگاه علامه طباطبائی
-استاد داور